آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اتکا اظهارات وکیل استقلال را تکذیب کرد| بدهی ۶۰ میلیاردی صحت ندارد

  • کد خبر: ۷۱۰۵۲
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
اتکا اظهارات وکیل استقلال را تکذیب کرد| بدهی ۶۰ میلیاردی صحت ندارد
سازمان اتکاء اعلام کرد فردی که با عنوان وکیل باشگاه استقلال مدعی شده این سازمان مبلغ ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان به باشگاه استقلال بدهکار است، اساسا هیچ پروانه وکالتی ندارد و این خبر از بیخ و بن کذب است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، فردی به نام سید صالح جدَایی که خود را وکیل باشگاه استقلال معرفی کرده بود چند روز قبل در مصاحبه با برخی رسانه‌ها مدعی شده بود که باشگاه استقلال مبلغ ۵ تا ۶۰ میلیارد تومان از شرکت اتکاء طلب دارد. به طبع آن اظهارات خبرگزاری شهرآرا نیوز نیز گزارشی با این مضمون که باشگاه استقلال نسبت به این طلب بی توجه است منتشر کرد، اما بعد از انتشار آن خبر سازمان اتکاء اعلام کرده که فرد مورد نظر هیچ پروانه وکالتی ندارد و اساسا این خبر نیز کذب است. به این ترتیب رسانه شهرآرا نیوز نیز اعلام می‌کند که خبر چند روزی قبل که حاصل نقل قول شخصی به جدایی بود، صحت ندارد. سازمان اتکاء یکی از سازمان‌های فعال و خدوم در کشور است که همواره خدمات قابل توجهی به نیرو‌های مسلح انجام می‌دهد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->